General
Consumatorul are dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile de la achizitionarea acestora, conform politicii de retur.
Produsele realizate pe comanda la cererea clientului se supun Ord. 130/2000. “Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.” Reproducerile intra in categoria acestor produse.
Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
A. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Kindergraff SRL.
B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Kindergraff SRL.
C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat.
Returnarea banilor se poate efectua in urmatoarele conditii:
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus.
Retur
Odata ce produsul returnat e receptionat si inspectat, va vom notifica cu privire la acceptarea sau refuzul returului. Daca returul e aprobat, banii va vor fi returnati in decurs de 3 zile printr-o metoda de plata agreata de ambele parti.
If you haven’t received a refund yet, first check your bank account again.
Then contact your credit card company, it may take some time before your refund is officially posted.
Next contact your bank. There is often some processing time before a refund is posted.
If you’ve done all of this and you still have not received your refund yet, please contact us at {email address}.
Inlocuire
We only replace items if they are defective or damaged. If you need to exchange it for the same item, send us an email at {email address} and send your item to: {physical address}.
Cadouri
If the item was marked as a gift when purchased and shipped directly to you, you’ll receive a gift credit for the value of your return. Once the returned item is received, a gift certificate will be mailed to you.
If the item wasn’t marked as a gift when purchased, or the gift giver had the order shipped to themselves to give to you later, we will send a refund to the gift giver and they will find out about your return.
Instructiuni pentru retur
Pentru a returna produsul expediati-l la adresa: Alba Iulia, jud. Alba, Str. Octavian Goga, nr. 45, cod: 510150.
Costul transportului la retur este suportat de catre cumparator. Aceste costuri nu sunt returnabile.
If you are returning more expensive items, you may consider using a trackable shipping service or purchasing shipping insurance. We don’t guarantee that we will receive your returned item.
Ajutor
Contacteaza-ne la contact@bazaart.ro pentru orice intrebari legate de retururi.