General

Consumatorul are dreptul de a returna produsele in termen de 14 zile de la achizitionarea acestora, conform politicii de retur.
Produsele realizate pe comanda la cererea clientului se supun Ord. 130/2000. “Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate.” Reproducerile intra in categoria acestor produse.

Clientul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
A. Produsul nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, clientul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, Clientul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Kindergraff SRL.

B. Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Clientul va refuza receptia. Daca marfa a fost deja receptionata in momentul sesizarii produsului sau produselor neconforme, cumparatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC Kindergraff SRL.

C. Renuntarea la cumparare. Clientul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului. Rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 de zile de la retur. Cererea de returnare trebuie sa cuprinda datele de identificare ale produsului si ale persoanei care l-a achizitionat.
Returnarea banilor se poate efectua in urmatoarele conditii:
Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor. In cazul returnarii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.

NOTA: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).
In momentul efectuarii unei comenzi online, Clientul declara ca a luat cunostinta si este intru totul de acord cu cele mentionate mai sus. 

Retur

Ne dorim să oferim clienților noștri produse de calitate superioară și o experiență de cumpărare cât mai plăcută. Dacă totuși nu sunteți pe deplin mulțumit de achiziția realizată, aveți posibilitatea de a returna produsul, conform politicii noastre de retur.

1. Condiții generale de retur
Produsele achiziționate pot fi returnate în termen de 30 de zile calendaristice de la data primirii comenzii.
Pentru a fi eligibil pentru retur, produsul trebuie să fie în starea originală: neutilizat, fără urme de deteriorare, și ambalat în ambalajul original.
Acceptăm retururi doar pentru produsele care prezintă defecte de fabricație sau în cazul în care produsul livrat nu corespunde comenzii efectuate.
Produsele personalizate (precum printurile pe canvas realizate pe baza fotografiilor furnizate de client) nu pot fi returnate, decât dacă prezintă defecte vizibile sau erori de tipărire.

2. Pașii pentru returnarea produsului
Contactați-ne: trimiteți un e-mail la office@kindergraff.ro sau sunați la 0721 258 827, menționând numărul comenzii și motivul returului.
Confirmare: veți primi un răspuns de confirmare împreună cu instrucțiuni detaliate privind trimiterea produsului.
Ambalare și expediere: produsul trebuie ambalat corespunzător pentru a preveni deteriorarea pe durata transportului. Costul transportului pentru retur este suportat de client, cu excepția cazurilor în care produsul este defect din fabricație.
Inspecție și rambursare: după recepționarea și verificarea produsului returnat, vom iniția procesul de rambursare în termen de 1-2 zile lucrătoare. Rambursarea se face prin metoda de plată folosită la plasarea comenzii.

3. Produse defecte sau deteriorate
Dacă ați primit un produs defect sau deteriorat, vă rugăm să ne contactați în termen de 48 de ore de la primirea coletului. Vă vom solicita fotografii care să ateste problema, iar dacă reclamația este validă, vă vom trimite un produs de înlocuire fără costuri suplimentare sau vom efectua o rambursare completă.

4. Excepții
Produsele personalizate nu pot fi returnate, decât dacă prezintă defecte de fabricație.
Produsele achiziționate la reducere sau cele oferite cadou nu sunt eligibile pentru rambursare, dar pot fi înlocuite în cazul unor defecte.

5. Contact
Pentru întrebări suplimentare legate de politica de retur, ne puteți contacta:

E-mail: office@kindergraff.ro
Telefon: 0721 258 827
Adresă: Str. Octavian Goga, nr. 45, Alba Iulia, Alba
Program de lucru: Luni – Vineri, 09:00 – 17:00

Vă mulțumim că ați ales Bazaart și sperăm să vă bucurați de produsele noastre!
Această politică poate fi actualizată periodic. Vă recomandăm să verificați această secțiune înainte de fiecare achiziție.